Perchè i mobili di legnu solidu di i zitelli utilizanu legnu di pinu?



Hè faciule d'utilizà u pinu.Faraghju un pocu espansione nantu à cumu sceglie u pinu.Hè cusì:

Pinu perchè u legnu hè soltu, u grassu hè più l'odore, ùn sia micca a bona scelta chì face mobili veramente.Ma hè prezzu.

U mobili di i zitelli nantu à u mercatu hè sempre u mondu di u pinu in fondu, l'altri mobili utilizanu ancu u pinu in grande quantità cum'è materiale ausiliari, ma ancu s'ellu hè u pinu, a qualità varieghja ancu millaie di volte, u prezzu hè ancu diffirenti in più di una volta.Ancu s'è u lignu ùn hà micca calculatu eccellenti, ma dopu à calculà nantu à u prezzu, u legnu di pinu hà avutu un rendimentu di costu assai altu.In fatti, ùn avemu micca bisognu à esse u pinu di canfora, u pinu coreanu, u pinu radiatu, u pinu di Nova Zelanda, u pinu di Finlandia ùn sò micca in a listessa dimensione di u nome dizzy, pudemu esse assai simplice da uni pochi punti per ghjudicà un pezzu di livellu di materiale di mobili di pinu.

1.Prima, fighjate à a cicatrice, un bonu pezzu di mobili di pinu deve esse cumpletamente senza cicatrice.

Senza cicatrice significa chì u diametru di l'arbulu hè grande, i rami sò menu, tali prudutti sò principalmente u pinu radiativu di Nova Zelanda è u pinu coreanu di Finlandia, questu hè ancu a megliu qualità in u pinu, u prezzu hè u più caru di dui tipi. , u standard materiale selettivu chì spiega u fabricatore hè altu.À u listessu tempu, l'oliu di pinu serà arricchitu in a cicatrice, più cicatrice di pinu, in generale, u più grande u gustu.

2.Second, fighjate à u culore.U più chjaru u culore, u megliu.

U pinu di Nova Zelanda hè assai chjaru in u culore, è u pinu finlandese, ancu s'ellu hè classificatu cum'è pinu rossu, hè in realtà un culore chjaru assai pulitu, assai sfarente da u giallu nuvole di l'altru pinu più oliu.Pinu di stu tipu di culore chjaru, u gustu generale hè più chjucu, u materiale materiale hè relativamente più delicatu.

3.U terzu, fighjate a texture.A più dritta a struttura, u megliu.

Pursuit cù altri mudelli muntagna mobili hè differente, grana di pinu hè più drittu caratteru spettaculu hè megliu.Texture hè dritta da un latu, mostra una bona forma secca, rami è menu cicatrice un aspettu di ghjuventù, se u mudellu sò tutti in fondu linee dritte parallele à u stessu tempu, hè prubabilmente sempre UTILIZZA u diametru di a tavola di taglio, questu hè un taglio di legnu assai raru, giniralmenti usatu solu in grande diamitru, forma asciutta bona lignu, a perdita hè altu, ma u materiale di legnu sawn uniformly, A chance di cracking è deforming hè assai più bassu chè quellu di un chordboard nurmale.

Quandu sceglite u mobili di i zitelli, pudemu esse più preoccupatu di u prublema di a contaminazione.Se ùn limitamu micca solu u tema à i mobili di pinu, ci sò prucessi o materiali chì ponu riduce a liberazione di a contaminazione di i mobili di i zitelli?Chì sò i vantaghji di elli cumparatu cù u legnu di pinu?

A contaminazione di u mobili in legnu solidu vene principarmenti da u revestimentu di a superficia, è dopu a cola di legnu è u legnu naturali stessu.Dunque, per riduce a contaminazione, duvemu principià da questi trè aspetti - annullà u revestimentu cum'è a più grande fonte di contaminazione, utilizate menu cola di woodworking è utilizate a megliu colla di woodworking quant'è pussibule, è sceglite u legnu cù pocu cuntenutu di formaldehyde.

Sbarazzà di a pittura hè faciule da dì, ma avete da trattà cù una mansa di prublemi:

1.Paint pò ammuccià i difetti, a rimuzione di pittura significa a necessità di un livellu più altu di selezzione di materiale, u materiale naturali stessu per vede l'apparenza.

2.Coating pò chjude a superficia è riduce u risicu di cracking è deformazione.Se u revestimentu hè annullatu, i sforzi devenu esse fatti in tutti l'aspettu di u marghjenu di espansione è u disignu strutturale per cumpensà e cunsequenze di a deformazione di l'umidità.

3.Coating pò migliurà a sensazione, cusì solu sceglie u so propiu materiale hè abbastanza dilicatu di legnu, più alta specificazione grinding à un certu puntu à cumpensà.

4.Coating pò ancu esse antifouling, questu ùn pò micca esse fattu, pò solu s'appoghjanu nantu à l'scelta di legnu micca troppu chjaru è micca troppu scuru, ma l'ambienti di a camera hè relativamente seccu è pulitu.

 


Tempu di post: 30-ghjugnu-2021