Chì ghjè u disignu di mobili per i zitelli più potenziale per u 2020?


Chì ci hè u disignu di mobili per i zitelli più potenziale per u 2020 ?

- u mobili di legnu DIY deve esse una bona scelta.

Dongguan City Baby furniture Co., Ltd. Hà sviluppatu una nova serie di mobili per i zitelli quist'annu, chì hè grande per mette in ogni locu in casa, camera di i zitelli, prescolare.A nova gamma copre diversi disinni di casse di almacenamento, contenitori di almacenamento, tavulinu di bilanciu, tavulinu è sedie ... ecc.Ogni disignu porta una funzione multi-utilizazione cù un pacchettu più chjucu, assai grande per a vendita in linea!

Semplice da assemblà, ancu micca bisognu di strumentu per a maiò parte di i disinni!

Offremu manuale d'istruzzioni è video di assemblea, a ghjente pò assemble l'articuli in pocu tempu.

Per quelli articuli di piccula dimensione, i zitelli ponu fà l'assemblea inseme cù i genitori, dopu à u studiu, i zitelli puderanu fà per elli stessi.Sapemu chì i zitelli seranu assai fieri si ponu fà qualcosa individualmente, hè un bonu modu per migliurà a so capacità di operazione.Questa maravigliosa nova serie porta ancu assai divertimentu à a famiglia.

Avemu usatu plywood per u culore naturali, MDF per un culore solidu.Hè facultativu per fà u contrachapatu cù diverse impiallacciatura, cum'è faghju, betula, impiallacciatura di legnu di gomma, ecc.Dimensione, materiale è culore sò tutti opzionali.Qualchese idea di novu disignu di forma o stampa hè più cà benvenuta.Tutti i nostri prudutti sò in cunfurmità cù e norme per i diversi paesi.

Ùn mancate micca questi articuli novi è potenziali!Benvenuti à cuntattateci per avè più dettagli avà.


Tempu di post: 13-lugliu-2020