Chì benefiziu pudemu uttene da u mobili di i zitelli DIY?


Cù 13 anni di sperienza in l'industria di i mobili per i zitelli, a nostra cumpagnia continua à pensà à cumu fà micca solu i prudutti più cunfortu, sani per i zitelli, ma ancu purtà più ghjucable, operabile per i zitelli è a famiglia.

Prima versione DIY hè u tappezzeria tappezzeria setti di divani, i zitelli ponu pruvà à spustà, fà cumminazzioni inseme cù genitori o amichi.Facemu u sgabello cù un quadru di legnu à l'internu, avvoltu in schiuma in tuttu è coperto cù ecocuoio sinteticu.Facile da pulisce è bonu supportu per pusà.

1 (2)

 

In u 2020, avemu travagliatu una nova serie di mobili bricolage in legnu, chì cù una struttura intelligente ùn hà micca bisognu di viti.Hè più sicura è faciule d'assemblea, ancu i zitelli ponu fà per elli stessi.

U disignu simplice hè u cestu di almacenamento, 5 pezzi totali di tavule cù u disignu di slat di serratura, pudete mette nantu à qualsiasi design di stampa o nome di marca.

1 (3)

 

U disignu di l'upgrade hè u casu di almacenamentu di cubi, chì hè bonu per a prescola, a casa, a camera di i zitelli, in ogni locu per mette alcuni libri, sacchetti, ghjoculi, arnesi, ecc.Legnu compensatu EPCA cù impiallacciatura di legnu è rivestimentu cù un culore diversu chì vulete.Tutti i bordi sò lucidati è rivestiti, Serà una decorazione assai bella è utile per fà a stanza ordinata.

1 (1) 

U pacchettu hè assai chjucu è salvà assai trasportu per u trasportu.

I zitelli ponu assemblà sti prudutti inseme cù i genitori, micca solu migliurà a so capacità di funziunamentu, ma ancu portanu assai divertimentu à a famiglia.

Pensate chì hè un mobili putenziale è intelligente ?


Tempu di post: 28-aug-2020