Benvenuti à unisce à u nostru spettaculu in diretta nantu à i mobili per i zitelli in età prescolare u 20 d'aostu di u 2020


A causa di a pandemia di virus corona incompiuta, ùn simu capaci di scuntrà tutti i nostri clienti nantu à u tradiziunale

esibizioni.In l'ultimi 2 mesi, tenemu più di 15 spettaculi in diretta via ogni tipu di canali, cum'è in linea

fiera di cantone, fiera in linea Alibaba.Hè un bonu modu per mostrà i nostri disinni di vendita novi è caldi attraversu un modu cusì speciale.

1 (1)

 

 

Semu tantu felici chì u feedback era bonu.Ricevemu sempre più dumande, è i nostri vechji clienti hè faciule per verificà u nostru novu disignu cù ligami di risposta.

 

A nostra squadra di vendita hè sempre più esperta in u spettaculu live.Continua à studià per rende u spettaculu più prufessiunale è rilassate per l'audienza, è porta più ricunniscenza di a nostra industria.

 

Per i prudutti DIY, l'avemu testatu in persona è dà cumenti à u RD, hè felice di unisce à u sviluppu, ognunu di noi hè ancu un cunsumadore.

1 (2)

Per ogni spettaculu live, presentemu cuntenutu è prudutti diffirenti.Avemu un novu disignu esce ogni stagione per a selezzione di i nostri clienti.

Averemu un spettaculu in diretta nantu à alibaba.com à 15: 30-17: 00 pm u 20 d'Aostu 2020 per mostrà i nostri mobili di vendita calda per i zitelli in età prescolare.

1 (3) 1 (4)


Tempu di post: 28-aug-2020