Reguli di sicurezza per i mobili di i zitelli

I genitori devenu attentu à u disignu è a stallazione di mobili di i zitelli.Ogni ghjornu, i zitelli sò feriti per a sicurità di i mobili di i zitelli, è parechji zitelli sò infettati da e malatie per via di a prutezzione ambientale di i mobili di i zitelli.Dunque, per Avemu bisognu di attentu à i disadvantages chì ponu dannu i zitelli.U seguente editore analizà e regule di sicurità di i mobili di i zitelli per voi.

Circundendu i bordi di a tavula

I zitelli chì vivenu in u so propiu spaziu pocu, in più di luttà contra i periculi "chimici" di formaldehyde è altri contaminanti, ponu ancu affruntà ferite "fisiche", cum'è chjappà contr'à i cantoni di a tavola è esse chjappu in armari.Per quessa, u disignu scientificu di i mobili di i zitelli hè ancu particularmente impurtante.

In u passatu, i mobili di i zitelli ùn anu micca assai attente à u disignu.Dapoi u mo paese hà lanciatu u primu standard obligatoriu naziunale per i mobili di i zitelli "Condizioni tecniche generale per i mobili di i zitelli" in August 2012, a situazione di u mercatu hè stata migliurata in una certa misura.Stu standard hè a prima volta per u mobili di i zitelli.Rigulamenti stretti nantu à a sicurità strutturale.
Frà elli, l'arrotondamentu di i bordi di u mobili hè una regula basica.Cumpresi scrivanie di studiu, bordi di l'armadiu, etc., pruvate micca di avè anguli sharp per prevene i bumps.Dunque, u bordu di u desk hè pensatu per esse in forma d'arcu, è l'armadiu di almacenamentu in forma d'arcu hè aghjuntu à un latu di l'armariu, chì pò evità u risicu di sbattà in una certa misura.

L'emergenza di normi ùn solu regula i requisiti minimi per a sicurità strutturale di i mobili di i zitelli, ma ancu furnisce i cunsumatori cù guida di compra.U più prudutti chì seguitanu i rigulamenti è più attente à i dettagli, u più adattatu per i zitelli per aduprà.Per esempiu, per certi prudutti boni, micca solu i dui cantoni di u desk vicinu à a persona sò inturniati, ma ancu i dui cantoni di l'altra parte sò inturniati.In questu modu, ancu s'è a scrivania hè mossa, o a scrivania ùn hè micca contru à u muru, u periculu di bumping pò esse evitata.

L'armarii ermetici duveranu avè venti

Ancu s'è u paese hà promulgatu ubligatoriu "Condizioni Tecniche Generali per i Mobili di i zitelli", in ogni modu, i mobili irregulari di i zitelli ponu spessu vistu in u mercatu di mobili di i zitelli induve a vigilazione ùn hè micca in u locu è i pesci è i dragoni sò mischiati.A ventilazione di l'armadiu hè un disignu chì hè spessu ignoratu.Ci sò stati rapporti di i media chì i zitelli suffocanu in armari mentre ghjucavanu à nascondi.

Per quessa, quandu si cuncepisce l'armarii per u mobili di i zitelli regularmente, un ventu circular hè di solitu lasciatu nantu à u pannellu di a porta posteriore.Ci hè ancu parechji armarii chì sceglienu di lascià un spaziu à a porta di l'armadiu, chì pò esse usatu cum'è manicu è mantene l'armadiu ventilatu per impedisce à i zitelli di suffocating.In listessu modu, i prudutti di a marca bona ùn sò micca solu venti per i grandi armarii, ma ancu i picculi (i zitelli ponu cullà in) l'armarii ermetici anu ancu i buchi d'aria di sicurezza.

A stabilità di u mobili hè facilmente trascurata

L'stabilità di u mobili hè senza dubbitu u puntu più difficiule per i genitori di cunsiderà.Perchè i zitelli sò naturalmente attivi è piace à ghjucà, ci hè a pussibilità di arrampicà l'armarii è spinghje i mobili in modu aleatoriu.Sì l'armadiu stessu ùn hè micca abbastanza forte, o a tavola ùn hè micca abbastanza forte, pò esse risicu di ferita.

Per quessa, i boni mobili di i zitelli duveranu fà un prublema di stabilità, in particulare i grandi pezzi di mobili.Inoltre, u tavulinu hè incrustatu nantu à u latu di u desk, è i cantoni di u desk sò fatti in una forma "L", chì hè ancu per fà u mobili più stabile, è ùn hè micca faciule di cascà ancu s'ellu hè. hè scuzzulata è spinta vigorosamente.

Aduprà buffer damping, anti-pinch

In particulare per e famiglie cù i zitelli, u disignu anti-pinch di armarii, cassetti è altri mobili ancu esige chì i genitori prestanu una attenzione particulari.Se u vestitariu ùn hà micca un disignu anti-pinch, u zitellu pò esse chjappu in a robba in furia;u cajò ùn hà micca un disignu anti-pinch, è se a porta hè imbuttata accidintali troppu forte, i dite ponu esse catturati.Dunque, per un bonu disignu di l'armadiu di i zitelli, u metudu di chjusu di a porta di l'armadiu deve esse equipatu cù un dispositivu buffer damping.A porta di l'armadiu bufferà è rallenta prima di chjude per impedisce chì e mani si pizzicanu.

Inoltre, hè cunsigliatu per avè armarii cù una certa altezza, cum'è armarii di cassetti sottu à u tavulinu di scrivania, armarii di muru, etc. Hè megliu aduprà manichi nascosti o interruttori di toccu per impediscenu à i zitelli di sbattà in elli quandu ghjucanu. .

Tende senza fili anti-tangle

Ci sò stati raporti media di i zitelli chì sò suffocati da corde di cortina, è da tandu più di più diseggiani attente à stu prublema.Quandu i genitori compranu cortini per e camere di i zitelli, ùn sceglite micca disinni cù cordone.Sè avete aduprà sfumature romane, sfumature d'organo, persiane veneziane, etc., duvete cunsiderà s'ellu usà corde per u cuntrollu, è a durata di e corde.Hè ricumandemu chì i genitori sceglienu i cortini di tela più simplici chì ponu esse aperti è chjusi direttamente da a manu.

Suggerimentu di compra

I materiali per u mobili di i zitelli, in legnu o materiali decorattivi, deve esse naturali è ecologicu;tavulini è sedie ponu esse fatti di gel di silice, chì hè ecologicu è micca tossicu, è ùn ci hè micca bisognu di preoccupassi di i zitelli chì dannu i mobili o si ferite quandu mordanu i mobili.

U culore di u mobili deve esse sceltu secondu u sessu è l'età di u zitellu, è u culore è u mudellu adattatu deve esse sceltu.Pruvate micca di sceglie culori troppu brillanti o troppu scuri, chì facilmente affettanu a visione di u zitellu.

Quandu compra mobili, in più di cunsiderà l'aspettu è a forma, a prestazione di prutezzione ambientale di u materiale hè a prima priorità, in particulare per i mobili di i zitelli.I zitelli sò in u sviluppu, è e so funzioni di u corpu sò immaturi, cusì sò vulnerabile à danni esterni.U mobili di i zitelli chì hè in cuntattu cù elli ghjornu è notte Deve sceglie cun cura.


Tempu di post: May-08-2023