Cumu impedisce à i zitelli di cascà da u lettu?


Quandu un zitellu hè natu, quandu un genitore hè sempre affruntatu cù diverse emergenze, qualchì volta, cum'è una nova mamma, seremu cunfunditi nantu à cumu si tratta.
Per esempiu, quandu un zitellu si gira, cascarà da u lettu accidentalmente.Ancu s'è qualchì volta, andate solu per aiutà à lavà a buttiglia dopu avè bevutu per un pocu tempu, u senterete pienghje dopu à cascà da u lettu è ferite.
Cum'è un genitore, cumu possu impedisce chì u mo figliolu cascà da u lettu?
1. Se u zitellu hè ghjovanu, hè cunsigliatu di cumprà una cuna separata per u zitellu per dorme.Ci sò lettini chì ponu esse allargati, chì ponu dorme finu à chì u zitellu hè 3-5 anni.Stu tipu di culla hà guardrails in tutti i lati, cusì u zitellu pò dorme cunfortu prima di un annu.A mamma ùn deve micca preoccupatu di u zitellu chì cascà da u lettu di notte.
2. Sì i membri di a famiglia sò abituati à dorme, stu tipu di lettu bassu hè assai adattatu per i zitelli per dorme, almenu ùn vi preoccupate micca di caduta da u lettu altu à a notte per prevene cascate accidentali.
3. Mettite una catifa grossa sottu à u lettu, è a manta di i zitelli pò ancu ghjucà un bonu effettu cushioning.Se u zitellu cascà accidentalmente da u lettu, a catifa grossa pò prutege in modu efficace.
4. Una tenda simile à una yurta, cù zippers in tutti i lati, è un bloccu di tela sottu, chì pò impedisce in modu efficace à i zitelli di morsi da i mosquitoes.Dopu chì u zipper hè tiratu, diventa un spaziu chjusu, è i zitelli ùn sò micca fàciule di cascà da u lettu, chì ponu prutegge in modu efficace.


Tempu di post: 13-aug-2021