Cumu mantene i mobili di i zitelli brillanti cum'è novi?

Truvaremu chì in l'usu longu di u mobili di i zitelli, u mobili perderà u so gloss originale.Cumu pudemu mantene u mobili luminoso cum'è novu?

Un mantenimentu poveru di i mobili di i zitelli pò causà chì u mobili perde u so lustre o crack.Se ci sò macchie nantu à a superficia di u mobili di legnu solidu, ùn fregate micca duramente, è utilizate tè caldu per sguassà delicatamente e macchie.
U mobili di legnu solidu deve esse sempre mantenutu pulitu, sguassate cù un pappu umitu ogni dui o trè ghjorni, è sguassate cù delicatezza a polvera flottante nantu à a superficia cù un pappu suave seccu ogni ghjornu.

Quandu si porta o muvimenti mobili, manighjate cù cura, è ùn tira micca duramente per evità danni à a struttura di tenon è tenon.Tavulini è sedie ùn ponu esse elevate, postu chì sò faciuli di cadere.Deve esse alzati da i dui lati di a tavula è sottu à a superficia di a sedia.Hè megliu caccià a porta di l'armadiu è poi alzà, chì pò riduce u pesu è impedisce a porta di l'armadiu di muvimenti.Sè avete bisognu di trasfurmà un mobili particularmente pisanti, pudete aduprà cordi morbidi per esse posti sottu à u chassis di u mobili per elevà è move.

A superficia di i mobili di i zitelli ùn deve esse fretu cù l'uggetti duri, per ùn dannà a superficia di pittura è a struttura di a superficia di lignu.Per esempiu, una cura particulare deve esse pigliatu quandu si mette a porcellana, u ramu è altri elementi decorattivi.Hè megliu aduprà un pannu suave.
A superficia di u mobili di i zitelli in legnu solidu hè dipinta, cusì u mantenimentu è u mantenimentu di a so film di pittura hè particularmente impurtante.Una volta chì u film di pittura hè dannatu, ùn avarà micca solu l'aspettu di u pruduttu, ma ancu di più a struttura interna di u pruduttu.Hè cunsigliatu d'utilizà una cola fina per separà a parte di u mobili di legnu solidu chì hè in cuntattu cù a terra, è à u stessu tempu mantene una distanza di 0,5 cm-1 cm trà a parte di u mobili di lignu solidu chì hè contru à u muru. è u muru.Evite di mette in un ambiente chì hè troppu umitu, per ùn pudere micca i mobili di legnu solidu.

U legnu solidu cuntene l'acqua, è i mobili di i zitelli di legnu duru si ritruvà quandu l'umidità di l'aria hè troppu bassu è si espansione quandu hè troppu altu.In generale, u mobili di i zitelli in legnu solidu hà una strata chì si riduce durante a produzzione, ma a cura deve esse pigliatu quandu si mette in usu.Ùn mette micca in un locu chì hè troppu umitu o troppu seccu, cum'è vicinu à un locu d'alta temperatura è di calore elevatu, cum'è un riscaldatore di stufa, o un locu chì hè troppu umitu in un sotano, per evità u mildiu o secchezza, ecc.


Tempu di Postu: Dec-06-2022