Cumu sceglie i prudutti di mobili per i zitelli?U rispettu hè impurtante!

Cù a migliione cuntinua di l'ambienti di l'abitazione di i residenti di u mo paese è l'aghjustamentu di a pulitica di pianificazione famigliali in l'ultimi anni, a dumanda di mobili per i zitelli hè in crescita.In ogni casu, u mobili di i zitelli, cum'è un pruduttu strettamente ligatu à a salute di i zitelli, hè stata lagnata da i cunsumatori è esposta da i media in l'ultimi anni.Unu di i prudutti chjave chì riflette i prublemi di qualità, i prublemi di salute di i zitelli o i casi di ferite accidintali si verificanu di tantu in tantu per prublemi di sicurezza strutturale è prublemi di prutezzione ambientale di i mobili di i zitelli.

U mobili di i zitelli si riferisce à u mobili cuncepitu o destinatu à l'usu di i zitelli da 3 à 14 anni. I so categurie di produttu includenu sedie è sgabelli, tavulini, armarii, letti, divani imbottiti è materassi, ecc. sedie, sgabelli, librerie) è mobili di riposu (letti, materassi, divani, armari, utensili di almacenamentu, etc.).

Di fronte à una larga varietà di prudutti di mobili per i zitelli nantu à u mercatu, cumu si deve sceglie i cunsumatori?

01 Quandu compra mobili per i zitelli, duvete prima cuntrollà u so logu è l'istruzzioni, è sceglite u mobili adattatu secondu a fascia di età marcata nantu à questu.I segni è l'istruzzioni di u mobili di i zitelli sò ligati à l'usu currettu di u mobili di i zitelli, è ricurdaranu à i guardiani è l'utilizatori di qualchi periculi pussibuli per evità ferite.Dunque, i cunsumatori duveranu cuntrollà currettamente i segni è i struzzioni per l'usu, è verificate u so Sia u cuntenutu hè detallatu è bè guardatu.

02 Pudete cuntrollà u rapportu di prova di u pruduttu à u cummerciante per verificà se u rapportu di prova hè statu pruvatu per l'articuli chjave in cunfurmità cù i normi di GB 28007-2011 "Condizioni tecniche generali per i mobili di i zitelli" è se i risultati sò qualificati.Ùn pudete micca solu à sente a prumessa verbale di a cumpagnia.

03 fucalizza nantu à a sicurità di i mobili di i zitelli.Da u puntu di vista di l'aspettu, l'apparenza hè liscia è piatta, è a struttura in forma d'arcu di i cantoni hà una più sicura.Fighjate i buchi è i spazii in u mobili per vede s'ellu i diti di i zitelli è i pedi di i zitelli seranu appiccicati, è evite micca cumprà mobili cù odori evidenti è spazii chjusi ermetici.

04 Verificate s'ellu i cassetti anu dispositi anti-pull-off, s'ellu l'alti tavulini è l'armarii sò furnuti cù dispusitivi di cunnessione fissi, è e parti protettive cum'è e parti fissi, coperchi di prutezzione di l'angulu, parti push-pull anti-falling devices of the armadi altu deve esse assemblatu in stretta cunfurmità cù i instructions, stallazione.Mantene intactu i signali d'avvertimentu per assicurà a sicurità di i zitelli quandu usanu mobili.

05 Verificate a struttura generale di i prudutti di mobili per i zitelli dopu a stallazione.I pezzi di cunnessione duveranu esse fermi è micca sciolti.E parti mobili cum'è e porte di l'armadiu, i rotelle, i cassetti è i dispusitivi di elevazione duveranu esse flessibili per aperte, è e parti stressate deve esse forti è capaci di sustene certi impatti esterni.Eccettu per e sedie giranti, i prudutti cù casters duveranu chjude i casters quandu ùn anu micca bisognu di esse spustati.

06 Cultivate i boni abitudini di i zitelli quandu usanu mobili, evite micca arrampicà, apre è chjude i mobili viulente, è evite frequenti elevazioni è sedie girevoli;in stanze cù alta densità di mobili, evite perseguite è cumbattimentu per prevene ferite.

U sopra hè u cuntenutu di i mobili di i zitelli, grazie per vede, benvenutu à cunsultà a nostra cumpagnia.


Tempu di Postu: Feb-13-2023