Comu sceglie u mobili di i zitelli?In più di formaldeide, fate attenzione à ...

Comu sceglie u mobili di i zitelli?L'ambienti di crescita di i zitelli deve avè fattori cum'è a salute è u divertimentu, cusì a selezzione di u mobili di i zitelli hè diventata un tema chì i genitori attachenu una grande impurtanza.Comu sceglie u mobili di i zitelli?Segui l'editore per vede!

U mobili di i zitelli si riferisce à i prudutti di mobili cuncepiti o pianificati per esse utilizati da i zitelli da 3 à 14 anni, cumpresi principarmenti armarii, tavule, sedie, letti, divani, materassi, etc.

U mobili di i zitelli hè strettamente ligatu à a vita di i zitelli, l'apprendimentu, l'intrattenimentu, u restu, i zitelli toccu è aduprà u mobili di i zitelli a maiò parte di u tempu ogni ghjornu.

Domande di sicurezza cumuni

In u prucessu di i zitelli chì utilizanu u mobili, l'arghjintini sharp causanu bruses è scratch à i zitelli.Scratchs in i zitelli causati da parti di vetru rottu.Squeeze ferite à i zitelli causati da spazii di u pannellu di a porta, spazii di i cassetti, etc. Feriti à i zitelli causati da u mobuli chì tipping over.Periculi cum'è suffocation causati da i zitelli in mobili chjusi sò tutti causati da a sicurità strutturale senza qualificazione di i prudutti di i mobili di i zitelli.

Comu sceglie u mobili di i zitelli?

1. Prestate attenzione à s'ellu u pruduttu hà signali d'avvertimentu

Prestate attenzione à verificà s'ellu i prudutti di i mobili di i zitelli anu segni d'avvertimentu pertinenti, certificati di cunfurmità, struzzioni, etc. GB 28007-2011 "Condizioni tecniche generali per i mobili di i zitelli" hà fattu i seguenti rigulamenti stretti nantu à i segni d'avvertimentu:

☑U gruppu di età applicabile di u pruduttu deve esse chjaramente marcatu in l'istruzzioni per l'usu, vale à dì "3 anni à 6 anni", "3 anni è sopra" o "7 anni è sopra";☑Se u pruduttu deve esse installatu, deve esse marcatu in l'istruzzioni per l'usu: "Attenzione! Solu l'adulti sò permessi di stallà, tene luntanu da i zitelli";☑ Se u pruduttu hà un dispositivu plegable o di regulazione, l'avvertimentu "Attenzione!Attenti à pizzicà "si deve esse marcatu nantu à a pusizione adatta di u pruduttu;☑S'ellu hè una sedia girevole cù una barra pneumatica elevabile, e parolle d'avvertimentu "Periculu!Ùn alzate micca spessu è ghjucate" deve esse marcatu nantu à a pusizione adatta di u pruduttu.

2. Richiede i cummircianti per furnisce rapporti d'ispezione è di prova

Quandu compra mobili di i zitelli di tipu di bordu, duvemu dà una grande impurtanza à se i sustanzi dannusu di i mobili di i zitelli superanu u standard, soprattuttu se l'emissione di formaldehyde supera u standard, è u fornitore deve esse dumandatu à furnisce un certificatu di ispezione di u produttu.GB 28007-2011 "Condizioni tecniche generali per i mobili di i zitelli" richiede chì l'emissione di formaldehyde di u pruduttu deve esse ≤1.5mg/L.

3. Preferite u mobili di i zitelli in legnu solidu

Hè ricumandemu di sceglie prudutti di mobili cù pocu o nimu di pittura.U mobili di i zitelli trattatu cù una piccula quantità di vernice nantu à tuttu u legnu solidu hè relativamente sicuru.In generale, serà più piacevule à sceglie i prudutti di e grande cumpagnie è di e grandi marche.

Precauzioni per l'usu di mobili di i zitelli

1. Prestate attenzione à a ventilazione.Dopu avè acquistatu u mobili di i zitelli, deve esse postu in un ambiente ventilatu per un periudu di tempu, chì conduce à l'emissione di formaldehyde è altre sustanzi dannusu in u mobili.

2. Guardians deve cuntrullà strettamente u prucessu di stallazione.Prestate attenzione à i pussibuli periculi di sicurezza, è fate un bonu travagliu in a stallazione di materiali cum'è connettori di tavulinu alti, dispusitivi anti-pull-off per cumpunenti push-pull, filler di buchi è gap, è buchi d'aria.

3. Quandu aduprate mobili di i zitelli chjusi, duvete attentu à s'ellu ci sò buchi di ventilazione è se a forza d'apertura di a porta hè troppu grande, per impediscenu i zitelli di straying in ellu è pruvucannu suffocation.

4. Quandu si usanu mobili di i zitelli cù flaps è flaps, l'attenzione deve esse pagatu à verificà a resistenza di chjusi di i flaps è flaps.I prudutti cù una resistenza di chjude troppu pocu pò avè u risicu di ferisce i zitelli quandu sò chjusi.

U sopra hè u cuntenutu di i mobili di i zitelli, grazie per vede, benvenuti à cunsultà noi!


Tempu di Postu: Feb-20-2023