Cinque punti per attentu à quandu cumprà mobili per adulescenti è zitelli

Cumprà bèmobili di i zitellihè favurèvule à a crescita sana di i zitelli, è lascià i zitelli avè un inseme di mobili per i zitelli pò fà cresce i zitelli sani è felici.Avete acquistatu mobili per i zitelli adattati, sapete ciò chì deve esse attentu quandu sceglite u mobili di i zitelli.Dunque, oghje Kangyun Furniture vi diciarà i prublemi chì deve esse attentu à quandu cumprà mobili per adulescenti è zitelli.

Quandu compru mobili per l'adulescenti è i zitelli, prima deve esse attentu à a sicurità, è dopu attente à a qualità di u mobili.Quandu sceglite u mobili per l'adulescenti è i zitelli, avete bisognu di attentu à i seguenti 5 punti.

Prima, a sicurità

I zitelli sò sempre in u so stadiu di sviluppu, è a sicurità hè u fattore numeru unu in a scelta di mobili per elli.U mobili deve esse liscia è senza parti duri.Se ci sò anguli duri, hè cunsigliatu chì i genitori ponu aduprà spugna o cuttuni per impannillallu per prevene i zitelli da ferite quandu ghjucanu.

Siconda, materiali è prucessi

Ci hèE materiali ricchi per i mobili di ghjuventù è di i zitelli, cum'è legnu solidu, pannelli basati in legnu, fiberboards, etc. Per esse fermu, hè cunsigliatu di sceglie u legnu solidu, è u legnu solidu hè trattatu cù legnu puru, ùn hè micca un legante. aghjuntu, è i mobili ùn anu micca odore.Se sceglite pannelli basati in legnu, hè cunsigliatu di sceglie mobili cù pittura innocu.

Terzu, a forma

I zitelli in età prescolare sò interessati à e cose in l'imaghjini di a natura.Per quessa, in a forma di forme animali cute, i culori devenu esse brillanti, chì hè in ligna cù u desideriu psicologicu di i zitelli.In u mudellu di mobili per i zitelli, hè necessariu di sceglie u mobili cù l'imaghjini vivi è i linii concisi.

Quartu, taglia

Sceglite u mobili per l'adulescenti è i zitelli, è a dimensione di u mobili duveranu currisponde à l'altezza di u corpu umanu.I tavulini è sedie di i zitelli acquistati duveranu preferibilmente avè funzioni chì ponu esse aghjustate secondu i cambiamenti in l'altezza.S'ellu hè una stanza di i zitelli cù una zona chjuca, pudete sceglie un mobili multifunzionale, cum'è una cumminazione di un lettu, una scrivania è un armariu, chì ponu salvà assai spaziu.

Quintu: Crescita

Questu hè ancu a chjave.I zitelli sò sempre in crescita è i so bisogni sò in constantemente cambiante.Quandu compra mobili per l'adulescenti è i zitelli, u più preoccupatu hè chì u zitellu crisci, cumu di stu tipu di mobili ùn piace micca, è deve esse rimpiazzatu ogni annu o ogni pocu anni?Per i mobili di i zitelli, hè suggeritu chì i genitori ponu sceglie mobili Kangyun.U cuncettu di cuncepimentu hè di fà chì u mobili hà assai cambiamenti per risponde à i bisogni di i zitelli di diverse età.U prezzu pagatu hè solu per aghjunghje alcune parti, senza a necessità di rimpiazzà i mobili.Per maximizà u risparmiu per i genitori.


Tempu di pubblicazione: 24-sep-2022