Caratteristiche di u mobili di i zitelli

I zitelli sò assai attivi, cusì u mobili di a stanza di i zitelli deve avè anguli arrotondati.I genitori devenu attentu à i picculi dettagli di u disignu di u mobili di i zitelli, per evità accidenti innecessarii per i zitelli.À u listessu tempu, deve esse nutatu chì i zitelli si sviluppanu rapidamente, è i scrivanii è e sedie ponu esse alzate è calate liberamente, è l'altezza pò esse aghjustata, soprattuttu l'altezza di u tavulinu deve esse ghjustu, per ùn avè micca causatu. miopia di i zitelli o gobbo.

U pianu di a stanza di i zitelli deve esse pianu è antiscivolo, per chì i zitelli ponu spustà liberamente senza preoccupari di slipping.U pavimentu cù una bona resistenza anti-slip è l'usura hè a megliu scelta per a decorazione di a stanza di i zitelli.

Quandu i zitelli crescenu, gradualmente acquistenu a cuscenza di u so propiu duminiu spaziale.Hanu e so preferenze è i so articuli, cusì a stanza di i zitelli deve riservà abbastanza spaziu di almacenamentu per i zitelli per pudè organizà l'articuli in a so stanza per elli stessi.

U mobili di i zitelli deve esse chjucu, simplice, simplice è novu.À u listessu tempu, u gustu esteticu di u zitellu deve esse cunsideratu.Small size hè adattatu per e caratteristiche di u corpu di i zitelli, è lascia ancu più spaziu per l'attività di i zitelli.A cuncisione hè in ligna cù u caratteru innocentu di i zitelli;a simplicità pò cultivà u caratteru sinceru è simplice di i zitelli;a novità pò stimulà l'imaginazione di i zitelli è lasciate chì a so capacità di pensamentu creativa sia influenzata in modu sottile.


Tempu di Postu: Dec-20-2022