Contraindicazioni per l'adulescenti è u mantenimentu di i mobili di i zitelli

Ùn lavate micca i mobili di i zitelli è di i zitelli cù acqua saponata o acqua pulita

Perchè u sapone ùn pò micca sguassà in modu efficace a polvera accumulata nantu à a superficia di i mobili di i zitelli, nè pò caccià e particelle di sabbia fine prima di lucidare.Muffa o deformazione lucale accurtà a vita di serviziu.

Ùn aduprate micca robba grossa o vestiti vechji cum'è un rag

Quandu sguassate i mobili di i zitelli, hè megliu aduprà una spugna, tela di cuttuni, tela di cuttuni o tela di flanella.In quantu à u tela grossa o tela cù filamenti di filu, snap buttons, punti, è i buttoni chì scratch u mobili di i zitelli, deve esse evitata.

Ùn sguassate micca i mobili di ghjuvanottu è di i zitelli cun un pappu seccu

Siccomu u polu hè cumpostu di fibri, sabbia, etc., assai cunsumatori sò abituati à asciugà a superficia di u mobili di i zitelli cun un pappu seccu, chì pruvucarà sti particeddi fini à lascià picculi graffii nantu à a superficia di u mobili di i zitelli.

Evite l'usu impropriu di i prudutti di cera

Per fà chì i mobili di i zitelli parenu brillanti, certi persone applicà i prudutti di cera direttamente nantu à i mobili di i zitelli, o utilizanu in modu improperu l'oliu di cera per u mobili di i zitelli, chì farà chì i mobili di i zitelli parenu nebbiati è speckled.Per impediscenu chì i mobili di i zitelli è di i zitelli perdenu u so splendore è u splendore originale per i metudi di pulizia è di mantenimentu impropi, hè megliu asciugà cù un panno immerso in cera spray per a cura di pulizia per evità graffi è mantene a luminosità originale di u ghjovanu. mobili di i zitelli.


Tempu di post: Apr-24-2023