U mobili di i zitelli hè squisitu in grandezza, è ci hè un periculu potenziale di sbagli di disignu


"Quandu cumprà u mobili di i zitelli, aghju intesu chì duvete attentu à i cantoni arrotondati, è ùn hà micca attentu à i dettagli di u disignu.Ùn m'aspittava micca chì i zitelli si mettenu i so dite in i buchi in u quadru di u lettu quand'elli ghjocanu.Hè terribili di pensà à questu."

Questu hè un riflessu di l'usu di i mobili di i zitelli da un cunsumadore.

"Se u pirtusu decorativu nantu à u quadru di u lettu hè più grande, i dite di u zitellu ùn saranu micca appiccicati".

Stu cunsumadore hà dettu chì prima, l'enfasi era sempre nantu à se u mobili era ecologicu è sanu, è s'ellu si sbatterà in a sicurità di u zitellu.À traversu ciò chì hè accadutu sta volta, hè statu scupertu chì i mobili di i zitelli in realtà oculta assai è hè faciule per esse trascuratu.U disignu, a dimensione di u mobili hè unu di elli.Questi trattamenti di design, chì sò diffirenti di i mobili per adulti, sò ancu a chjave per a salvezza è a salute di i zitelli.

In questu sensu, l'autore di questu articulu hà investigatu u disignu di u mobili domesticu di i zitelli è hà scupertu i sicreti di grandezza in u mobili di i zitelli.

1.The taglia di u pirtusu hè necessariu espansione Free hè a chjave

Ùn hè micca difficiule di truvà in u mercatu chì u disignu di u pirtusu in i mobili di i zitelli citati da a Sra Guo hè veramente pocu cumuni.Pò esse truvatu in parechje magazzini cum'è Songbao Kingdom è Douding Manor chì u disignu di i buchi hè simplice è eleganti per u mobili di i zitelli, è ghjucà un rolu decorativu.Ma ricurdendu ciò chì hè accadutu à u zitellu di a Sra Guo, u pirtusu paria un pocu periculosu.

In questu sensu, Liu Xiuling, un publicista di marketing per a marca A Home Furnishing, hà dettu à i ghjurnalisti chì u disignu prufessiunale di i mobili per i zitelli ùn pruvucarà micca buchi per purtà periculi di sicurezza à i zitelli.In u standard naziunale "Condizioni tecniche generali per i mobili di i zitelli", questu hè digià statu chjaramente stipulatu.In i prudutti di i mobili di i zitelli, a distanza trà e parti accessibili deve esse menu di 5 mm o più grande o uguale à 12 mm.Liu Xiuling spiegò chì i buchi più chjuchi di a dimensione currispondente ùn permettenu micca a manu di u zitellu per penetrà, evitendu cusì accidenti;è i buchi più grande di a dimensione currispundenti ponu assicurà chì i membri di u zitellu ponu stende liberamente è ùn saranu micca appiccicati per via di u pirtusu.

Per i zitelli, esse attivu hè a norma.In u casu chì u zitellu ùn hè micca cuscenza di u periculu, se u mobili di i zitelli pò ottene una prutezzione di salvezza basica, eviterà a pussibilità di accidenti.

Mantene i venti in l'armadiu per assicurà chì a dimensione di l'armadiu hè respirabile
Hide and seek hè un ghjocu chì piace à parechji zitelli, ma avete mai pensatu à questu?Se u zitellu s'ammuccia in l'armadiu in casa per troppu longu, si senterà malatu?

In fatti, per impedisce à i zitelli di piattà in u mobili di l'armadiu per troppu longu è suffocating, u standard "Requisiti Tecnici Generali per i Mobili di i zitelli" esige chjaramente chì u mobili chjusu cum'è armadiu utilizatu da i zitelli deve avè una certa funzione di ventilazione.In particulare, in un spaziu strettu è cunfinatu, quandu u spaziu cuntinuu chjusu hè più grande di 0,03 metri cubi, duie aperture di ventilazione senza obstruzioni cù una sola area di apertura di 650 millimetri quadrati è una distanza di almenu 150 millimetri deve esse furnite in l'internu., O una apertura di ventilazione cù una zona equivalente.

Di sicuru, se u zitellu pò apre a porta o apre a surtita facilmente quandu in un spaziu cunfinatu, aghjunghje ancu una guaranzia per a sicurità di u zitellu.

2.L'altitudine di i tavulini è di e sedie sò assuciati l'una cù l'altri per fà l'autoajustamentu più còmode.

Parechji cunsumatori sò ancu preoccupati per l'altitudine è a dimensione di i scrivanie è e sedie di i zitelli.Per i zitelli chì crescenu rapidamente è avè esigenze di postura più altu in u stadiu di u sviluppu fisicu, l'scelta di scrivanie è sedie ùn hè micca cusì faciule.

In fatti, sicondu l'altitudine è l'età di u zitellu, a scelta di tavule è sedie fatte secondu i principii di l'ergonomia farà più faciule per u zitellu per mantene a megliu postura è distanza in a postura curretta di seduta.A dimensione di u mobili è l'altezza di u corpu umanu cooperanu cù l'altri, chì ghjucanu un rolu chjave in u crescita è u sviluppu di u zitellu, in particulare a spine è a visione.

Ùn hè micca difficiule di truvà in u mercatu chì i scrivanii funziunali è sedie auto-ajustate sò favuriti da parechji genitori.I desks è e sedie currispondenti ponu aghjustà a so altezza secondu i cambiamenti fisichi di u zitellu, chì ponu risponde à i bisogni individuali è hè più convenientu.

3.U materiale di vetru hè postu in un locu altu, è hè più sicuru à tuccà
In una tenda di mobili di i zitelli, una guida di shopping hà dettu chì u quadru di u lettu di i zitelli ùn deve esse micca troppu bassu per impediscenu chì i zitelli sguassate da u lettu.À u listessu tempu, i buchi decorattivi anu da assicurà chì i membri di u zitellu ponu stende liberamente per evità accidenti.

Parechje cunsumatori sapemu chì, per impediscenu à i zitelli di sbattà in a so vita, i prudutti di u mobili di i zitelli ùn deve micca avè i bordi sharp periculosi è i punti sharp periculosi, è i cantoni è i bordi deve esse arrotondati o chamfered.In fattu, in più di questu, u vetru di u mobili hè ancu unu di i prublemi principali chì causanu ferite in i zitelli.

In questu sensu, u standard "Requisiti Tecnici Generali per i Mobili di i zitelli" richiede chì i mobili di i zitelli ùn anu micca aduprà cumpunenti di vetru in spazii à 1600 mm da a terra;s'ellu ci sò protrusioni periculosi, si deve esse prutetti da metudi apprupriati.Per esempiu, un capu protettivu o una tappa hè aghjuntu per aumentà in modu efficace l'area chì pò esse in cuntattu cù a pelle.

À u listessu tempu, i pezzi di scorrimentu, cum'è i cassetti è i tasti di tasti in i mobili di i zitelli, duveranu avè dispositi anti-pull per impediscenu à i zitelli di caccià accidentalmente è causanu ferite.

 


Tempu di post: 25-ghjugnu-2021