Visite CCTV "Rise of China", a marca chjama, KOOPO di i zitelli di marca di mobili imbottiti, simu in strada

CCTV"Rising China"Squadra di prugramma stazionata in a nostra cumpagnia da u 24 à u 25 d'Aostu di u 2021 è hà ottinutu successu cumpletu.Questu hè inseparabile da i sforzi cuncertati è a cooperazione attiva di tutti i dipartimenti.Ognunu cuntribuisce a so propria forza à a custruzione di a nostra marca di mobili tappezzati per i zitelli - KOOPO.Credu chì nantu à sta strada di custruzzione di marca, a nostra propria marca di mobili - KOOPO vene megliu è andarà più in là.A missione di a nostra hè "cuntinuà à furnisce boni prudutti di casa per fà i zitelli più sani."L'ugettivi strategichi di u nostru hè" lascià i zitelli in tuttu u mondu avè u nostru divano di i zitelli."A filusufìa di l'Affari di u nostru hè "Urientatu à e persone, u cliente prima, u sviluppu cumunu, realizà i sogni."KOOPO di marca di mobili imbottiti per i zitelli, simu in strada.

IMG_6692

In seguitu, vogliu parlà di u significatu di a marca:

Chì significà a marca per noi?

1. Prima di tuttu, a marca affetterà ognunu di noi.Una volta chì a marca hè furmata, permetterà à ognunu di noi di fà più soldi è aumentà a felicità di i nostri impiegati.

2.Secondly, a marca pò rinfurzà u nostru orgogliu è u sensu di realizazione per a cumpagnia.I marchi ponu purtà un sensu di orgogliu è di appartenenza.

3.Third, a marca hè favurevule à a valurizazione di u nostru valore.E marche guidanu a valurizazione di u valore corporativu.Tutti quelli chì participemu à a custruzione di a marca aumenteranu ancu u so propiu valore cù u valore corporativu.

Chì significa una marca per una cumpagnia?

1. I marchi ponu aiutà l'imprese à reclutà, mantene è cultivà i talenti.

2. a marca hè u discriminatore chì identifica u pruduttu.

3. a marca hè a guaranzia di qualità è reputazione.

4. a marca pò aumentà a visibilità di a cumpagnia in l'industria, chì hè favurevule à cresce u numeru di partenariicumpagnu.

5. a fideltà di a marca furnisce l'imprese cù bisogni prevedibili, è à u stessu tempu, stabilisce e barriere di a cumpetizione cumpetitiva facenu difficultà per l'altri cumpagnie per entre in stu mercatu.

6. a marca hè l'embodiment di u valore core di u pruduttu o l'impresa.

7.brands ponu valurizà u valore corporativu.

IMG_6538 (1)

IMG_6615 (2)

IMG_6650 (2)

IMG_6656 (1)

U nostru bastimentu di marca hè inseparabile da u vostru sustegnu.Sè avete bisognu di aiutu, sentite liberu di chjamà è visitate a nostra fabbrica.Semu sempre quì.Grazie tante!

 


Tempu di post: 27-aug-2021