"Un zitellu assolellatu è felice hè un zitellu chì pò esse indipendente.Hè (ella) hà a capacità di affruntà ogni tipu di difficultà in a vita è truvà u so propiu postu in a sucità ".Cumu cultivà un zitellu chì hè psicologicamente assulanatu è stà luntanu da a bughjura??Per questu scopu, avemu cullatu una seria di suggerimenti altamente operativi da parechji esperti di genitori anziani à i genitori.
1. Training a capacità di i zitelli à esse solu
I psicologi dicenu chì un sensu di sicurità ùn hè micca un sensu di dependenza.Se un zitellu hà bisognu di una cunnessione emotiva cálida è stabile, hà ancu bisognu à amparà à esse solu, cum'è lasciallu stà in una stanza sicura per ellu stessu.
Per acquistà un sensu di sicurità, un zitellu ùn hà micca bisognu di i genitori per esse presente in ogni mumentu.Ancu s'ellu ùn vi pò vede, hà da sapè in u so core chì site quì.Per i diversi bisogni di i zitelli, l'adulti anu bisognu di "rispondi" invece di "satisfà" tuttu.
2. Soddisfà i zitelli à un gradu
Hè necessariu di stabilisce artificialmente alcune frontiere, è i bisogni di i zitelli ùn ponu esse cumpletu incondizionatamente.Un altru prerequisite per un umore felice hè chì u zitellu pò suppurtà l'inevitabbili scontri è delusioni in a vita.
Solu quandu u zitellu capisce chì l'acquistu di qualcosa ùn dipende micca di u so desideriu, ma di a so capacità, pò ottene u cumpletu internu è a felicità.
Quantu prima un zitellu capisce sta verità, u menu dulore soffre.Ùn deve micca sempre suddisfà i desideri di u vostru zitellu in u primu locu.U dirittu à fà hè di procrastinà un pocu.Per esempiu, se u zitellu hè famu, pudete lascià aspittà per uni pochi di minuti.Ùn lasciate micca tutte e dumande di u vostru zitellu.Rifittendu alcune di e dumande di u vostru zitellu l'aiuterà à ottene più tranquillità.
Accetta stu tipu di furmazione di "realtà insatisfactoria" in a famiglia permetterà à i zitelli d'avè una resistenza psicologica sufficiente per affruntà i scontri in a vita futura.
3. Trattamentu friddu quandu i zitelli sò arrabbiati
Quandu u zitellu s'arraggia, u primu modu hè di svià l'attinzioni è di truvà un modu per fà andà in a so stanza per arraggiare.Sans l'audience, lui-même se calmera lentement.
Punizione adatta, è seguitate finu à a fine.A strategia per dì "nè": Invece di dì micca seccu, spiegà perchè ùn funziona micca.Ancu s'è u zitellu ùn pò capisce, pò capisce a vostra pacienza è u rispettu per ellu.
I genitori deve esse d'accordu l'un à l'altru, è unu ùn pò dì di sì è l'altru di nò ;mentre pruibisce una cosa, dà li a libertà di fà un altru.
4. Ch'ellu facia
Lasciate u zitellu fà ciò chì pò fà prima, è serà più proattivu à fà e cose in u futuru.Ùn aghjustate micca e cose per u zitellu, parlate per u zitellu, pigliate decisioni per u zitellu, prima di piglià a rispunsabilità, pudete pensà à questu, forse u zitellu pò fà da ellu stessu.
Cosa ùn dì micca: "Ùn pudete micca, ùn pudete micca fà questu!"Chì u zitellu "pruvà qualcosa di novu".A volte l'adulti pruibiscenu à un zitellu di fà qualcosa solu perchè "ùn hà micca fattu".Se e cose ùn sò micca periculose, lasciate à u vostru zitellu pruvà.
Tempu di posta: 06-06-2023