Per parechje persone, i cani sò cum'è membri di a famiglia.


Per parechje persone, i cani sò cum'è membri di a famiglia.

Stà cù u cane dopu à u travagliu hè l'ora più felice di u ghjornu. Ma certi prupietari si preoccupanu di mette u zitellu à u lettu à a notte, Puderanu esse sfracicati quandu si giranu, è pò esse prublemi di igiene.

Oghje, quandu a ghjente compra i prudutti di l'animali, più o menu sprimenu a tendenza di pruvà à personificà l'animali.Ch'ella sia cù a robba di i genitori-figlioli di l'animali o di sta culletta, quelli prudutti di l'animali simili à i prudutti umani ponu sempre attirà l'attenzione di e persone à a prima volta.

Lasciate l'animali è elli stessi aduprà ughjetti simili, e persone inconscientemente mandanu u sensu di "cum'è e persone", chì riflette ancu l'umore impurtante di cunsiderà l'animali cum'è membri di a famiglia.

Stile di lettu per animali domestici hè simplice, pò esse postu solu nantu à u muru, pò ancu esse cumminatu cù u mobili di tutti, mette nantu à u lettu, u cantu di u divano.

Pensate à a so postura preferita.

Per esempiu, i cani chì di solitu piace à sdraiarsi sò più adattati per i letti di colchju o di colchju, mentre chì i cani chì piacenu nidificanu di solitu preferiscenu i letti di muru o cesti.

Inoltre, a postura di u sonnu cambia cù a temperatura, per quessa, vale a pena cunsiderà diverse stili di lettu in l'estiu è l'invernu

Cunsiderate ancu i prublemi di l'articuli di l'animali (di solitu ligati à l'età è u pesu), cumpresa l'artrosi, chì pò ancu influenzà a postura di u sonnu, cusì assicuratevi di ùn limità a so pusizioni di u corpu quandu dorme per minimizzà l'incomodità.

Materiale di superficia

In certi stagioni è ambienti, una superficia relativamente fresca pò esse dumandata, mentri àutri volte una superficia suave è calda pò esse dumandata.

Situazione di salute

Hè megliu di sceglie u materiale chì hè cunvenutu per asciugà, pulisce è disinfettate.Puderà ancu limità l'infezzione secundaria o a trasmissione di malatie infizziosi o parassiti in l'animali in una certa misura.

A durabilità deve esse cunsideratu ancu

I materiali durable pò esse relativamente caru, ma u so valore vene da a cunsulazione chì avete da u lettu.

Nè miau nè vo vulete cambià sti mobili per animali impurtanti ogni annu, eh?Allora scegliemu u più longu tempu cun prudenza.Novi prudutti per animali domestici 2020


Tempu di post: 13-lugliu-2020