A pelle face chì u divano hà graffiatu cumu si riparà?


Cumu riparà i graffi di un divano dermal?

1, per fà u divano di coghju per aduprà più longu, deve evità i zitelli chì saltanu nantu à u divano, ghjucanu cù i ghjoculi, è cusì, per piglià i beni arrubati à u divano.

2, attente à a pulizia di ogni ghjornu di u divano, cù una spugna bagnata à viti prutezzione di pulizia secca pò esse.Ùn fregate micca cù detergenti basati in alcolu.À u listessu tempu divano dermal ancu ùn pò esse esposta per un bellu pezzu sottu à u sole, o dì u locu cù umidità longu.

3. Un enfasi particulari hè pusatu nantu à a manera di pulizia di u divano di pelle matte.Hè sfarente da a pulizia precedente.

4. In a vita di ogni ghjornu, duvemu evità u divano di pelle chì hè graffiatu da l'uggetti affilati, evitendu e macchie d'oliu di a vita, è macchia u divano di pelle cù ogni tipu di penna è inchiostro, penna neutra è tinta.Se truvate macchie nantu à u sufettu, duvete immediatamente aduprà detergente per pulizziari è lavà u divano.

5, in l 'istati, a ghjente suduri di più, è i pori di pelle vi assorbe assai sudore, dunque, a salute di i membri di a famiglia hè ancu assai chjave, per evitari a reazzione chimica trà u sudore è a pelle, pruduce l'odore.Quandu si pulisce u divano cusì, ùn pò micca aduprà fluidu alkaline pulito, pò fà gocce di morbidezza di pelle, aduprà per un bellu pezzu pò pruduce crese crack.

Metudu di riparazione di divani in pelle

1. U persunale di mantenimentu o serviziu dopu a vendita.Soprattuttu, pudete andà à l'affari chì u divano riparà cumunamenti vicinu à a cità di u mobili.O dumandate à un venditore per uttene un omu di riparazione di casa in a cità.L'acquistu in linea in u periodu di garanzia pò truvà u serviziu di u cliente per risolve, u serviziu di u cliente organizerà u mantenimentu di u maestru di a casa.

2. Sicondu diverse situazioni, pudemu analizà è risolve da noi stessi.Se u sofà coriaceous hè tagliatu da l'ughjettu, cum'è l'ughjettu affilatu cù trascurazione o strofinate, graffiate o rompe u foru.Affettà u sufettu generale bella, ùn riparà micca pò cuntinuà à deteriorate.Quandu riparà, pudete sceglie un pezzu di coghju cù culore è grandezza simili secondu a forma è a dimensione di u locu cut, è sguassate a cola di neoprene per appiccicà.Pudete ancu andà in un grande supermercatu per cumprà un spray paint speciale, una varietà di culori, per a so propria riparazione.

3. Sustituisce a pelle.Questu hè bisognu di u persunale di mantenimentu, se l'area di dannu di u divano hè grande, hà affettatu a bellezza di u divano, hè cunsigliatu per truvà un maestru di mantenimentu per rimpiazzà a pelle di u divano, a rinnuvazione di u divano, u sustitutu hè un novu divano.In u mercatu per rimpiazzà u prezzu di pelle di simulazione hè generalmente circa dui mila yuan.

4. Cumprate slipcovers.Sè u culore di u sofà in a casa hè stancu di guardà à u stilu, pudete ancu cumprà direttamente una coperta di sofà, mette nantu à a nova robba per u divano, a prutezzione di u divano, o copre i difetti pò prevene più danni.Copertura di sofà è polvara è polvara pulita è cunvene, boni è altri vantaghji, è da avà ancu micca a paura di macchie d'oliu.


Tempu di post: 10-aug-2021